Elektriskie velosipēdi ir kļuvuši ļoti populāri. Pateicoties videi draudzīgajām uzlādējamām baterijām, šie velosipēdi piedāvā daudz pozitīvu aspektu. Līdzās laika un enerģijas ieguvumam, Jūs varat ietaupīt arī naudu, kas citādi tiktu izlietota degvielai.

Šādā veidā daudzi cilvēki ir aizvietojuši pārvietošanos autobusā vai iestrēgšanu satiksmē uz/no darba ar aizraujošu, ātru izkustēšanos, kas neprasa tik lielas pūles, kā parastais velosipēds. Tas ne tikai palīdz izlaist sastrēgumus un kaitinošās sabiedriskā transporta problēmas, bet arī nodrošina dienu ar laimes hormonu izdalīšanos un svaigu gaisu (passeggino ultraleggero).

Akumulatora jauda

Parasti šis parametrs ir ļoti atšķirīgs atkarībā no velosipēda kategorijas. Attiecībā uz pilsētas velosipēdiem jaudai nav jābūt augstai, lai nodrošinātu efektīvu pedāļu palīdzību. Piemēram, 250 vatu jaudas ir pietiekami.

Tomēr, ja ir paredzēts ceļu mērot kalnainos apvidos, tad nepieciešams velosipēds, kurš ir aprīkots ar lielu akumulatoru. Stāvas nogāzes izraisa lielu elektroenerģijas patēriņu, kas strauji samazina akumulatora ietilpību.Šādā gadījumā minimums ir 500 vati. 1000 vai 1500 ir vēlams, ja Jūs patiešām vēlaties izklaidēties. Kas attiecas uz akumulatoru- jo augstāka jauda, ​​jo labāk. Lielāku attāluma veikšanai ir ieteicams vismaz 700 W akumulators, lai pārliecinātos, ka intensīvas izmantošanas laikā tiek piedāvāta vismaz 35 km autonomija.

Baterijas darbības laiks

Pērkot elektrisko velosipēdu- jo augstāka ir akumulatora kapacitāte, jo labāk. Un, ja jāizvēlas starp akumulatoru, kurš ir mazliet vājāks Jūsu vajadzībām vai akumulatoru, kura autonomija ir nedaudz par augstu, priekšroku dodiet augstākas kapacitātes akumulatoram.

Iemesls, kāpēc vienmēr ir labāk izvēlēties lielāku akumulatoru nekā to, kas Jums patiešām vajadzīgs, ir tas, ka laika gaitā tas nolietosies. Šī degradācija mainās atkarībā no akumulatora kvalitātes un tā izmantošanas, taču kopumā var teikt, ka katru gadu tiek zaudēta apmēram desmitā daļa no kopējās jaudas.

Noņemams akumulators

Kā zināms, dažiem velosipēdiem akumulators ir redzams, bet citiem nē. Daļai velosipēdu modeļu akumulators ir pilnībā nosegts to rāmī. Tas padara riteni daudz estētiskāku un mazāk masīvu, taču tā noņemšanas opcijas neesamībai, atšķirībā no āra baterijām, kuras bieži redzamas uz bagāžnieka, ir savs trūkums, kas ir ļoti svarīgi atkarībā no pircēja apstākļiem.

Gadījumā, ja akumulators nav noņemams, Jums būs jāuzlādē velosipēds vietā, kur tas ir novietots, kas ne vienmēr ir praktiski, dzīvojot, piemēram, augšējā stāva dzīvoklī, jo velosipēdi ar iebūvēto akumulatoru ir diezgan smagi pārnešanai. Tomēr, kad tas ir noņemams, akumulatoru var novietot vietā, kas ir piemērota uzlādēšanai. Dažiem tas neko nemaina, bet citiem – tā ir svarīga informācija, kas var būtiski ietekmēt izvēli.

Palīdzības līmeņi

E-velosipēdi parasti piedāvā vairāku līmeņu palīdzību. Jūs varat izvēlēties mazāku vai lielāku kustības līmeni atbilstoši savām vēlmēm. Pilsētas velosipēdiem parasti ir tikai trīs līmeņi- zems, vidējs un augsts. Tas ir pietiekami, lai gan dažreiz var just vajadzību pēc kāda starpposma līmeņa,jo atšķirības no viena līmeņa līdz otram mēdz būt krasas.

Kalnu un hibrīdvelosipēdiem piemēroti ir vairāk nekā trīs palīdzības līmeņi. Atkarībā no ražotājiem tie svārstās no 5 līdz pat 9 (miglior passeggino gemellare).

Administratīvie ierobežojumi

Saskaņā ar ES noteikumiem, lai elektrisko velosipēdu varētu izmantot uz ceļa tikpat brīvi, kā vienkāršo velosipēdu, tam ir jāatbilst vairākiem kritērijiem, kas ietver maksimālo ātruma ierobežojumu un akumulatora jaudu.

Šie noteikumi ir stingri, un dažu velosipēdu ražotāji piedāvā produktus, kas nav tiem piemēroti. Ja jūs izvēlēsieties iegādāties elektrisko velosipēdu, kas neatbilst visiem noteiktajiem parametriem, tad braukšana pa koplietošanas ceļiem nebūs atļauta. Bet tādos gadījumos to var izmantot privātā zemē vai pie publiskiem ceļiem.